Ayşe Bengi Özçelik

Research Assistant

Faculty of Communication / Department of Communication Design and Management

  • #
  • Education:
    PhD in Management, Istanbul Technical University (2015- )
    MA in Marketing Communication, Istanbul Bilgi University (2012-2015)
    BS in Industrial Engineering, Istanbul Technical University (2008-2012)

    Akademic Works:

    Özçelik, A. B., Telci, E. E. and Burnaz, Ş. (2016), “Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma,” Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

    Özçelik, A. B., Arslanoğlu, B., Karaosmanoğlu, E., Elmadağ Baş, A. B. (2016). “Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi: Düzenletici Odak Teorisi Yaklaşımı”, Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

    Ceylan, C., Özçelik, A.B. (2016) “A Circular Approach to SERVQUAL and HOLSAT: An Implementation Suggestion”. Journal of Hotel and Business Management, 5(1), doi: 10.4172/2169-0286.1000125

  • #
  • #
  • Office: +90212 311 75 16

  • #
  • santralistanbul Campus,
    E-4 218

    Address: Eski Silahtarağa Elektrik Santralı Kazım Karabekir Cad. No: 2/13 34060 Eyüp İstanbul