Eser Levi

Doktor

Faculty of Communication / Department of Communication Design and Management

  • #
  • Eğitim:

    PhD in Advertising, Marmara University (2009-2014)

    MA in Photography, Marmara University (2008)

    BA in Public Relations, Istanbul Bilgi University (2004)

    1.Key Areas of Study

    Cultural Studies, Visual Culture, Guerilla Advertising, Brand Management

    2.Academic Works

    • Levi, E., Varnali, K., & Tosun, N.B. (2017). The match-up hypothesis revisited: a social psychological perspective. International Journal of Communication, 11, 278-300.
    • Senol I., Levi E. & Aslanbay Y. (2015).  “A New Fashion Consumer Typology: Dealing for Luxury via Electronic Markets”. International Journal of Business and Social Science 6(7) July: 12-20
    • Dahan, G. S. ve Levi, E. (2012) Gerilla Pazarlama Üzerine Bir İnceleme. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. Haziran. No: 42
    • Dahan, G. S. ve Levi E. (2012) Gerilla Saldırılar. “Markaloji”. der. Filiz Otay Demir. Giza Yayıncılık.
    • Dahan, G. S. ve Levi E. (2012) Netnografya: Sosyal Mecralarda Tüketici Araştırmaları Üzerine Yeni Bir Metot. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. Mart Sayısı
    • Tosun, N. B. ve Levi E. (2010) Marka Topluluğu Yaklaşımında Sosyal Medyanın Kullanımı. “İkinci Medya Çağında İnternet. der. Filiz Aydoğan ve Ayşen Akyüz.

     

  • #
  • #
  • Office: +90212 311 77 33

  • #
  • santralistanbul Campus,
    E-4 218

    Address: Eski Silahtarağa Elektrik Santralı Kazım Karabekir Cad. No: 2/13 34060 Eyüp İstanbul