Seminer “Beyond the Crisis: Branding Greece”

güncelleme: 01.04.2016

Tarih: 31 Mart 2016, Perşembe
Saat: 11.00-13.00
Yer: santralistanbul Kampüsü, E1-301

Konuşmacı: Dr. Lefteris Kretsos

“Krizin Ötesi’nde Yunanistan’ı Markalaştırmak”  
İstanbul Bilgi Üniversitesi Medya Bölümü ve Yunanistan Konsolosluğu Basın ve İletişim Ofisi’nin ortaklaşa düzenlediği “Beyond the Crisis: Branding Greece” adlı seminerde, Yunanistan’da yaşanan ekonomik kriz ve mülteci krizi tartışıldı. University of Greenwich’te Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Bölümü'nde öğretim görevlisi olan Dr. Kretsos, 2010’dan beri ekonomik bir kriz içerisinde bulunan Yunanistan’ın uluslararası medyada yer alış şekillerine ilişkin tespitlerde bulundu. Ekonomik krizin ardından mülteci kriziyle bir kez daha sarsılan Yunanistan’ın durumunun dış haberlere nasıl yansıdığı tartışıldı. Dr. Kretsos, Yunanistan’ın tekrar markalaştırılması için girişimlerin olduğunu belirtti. 

Dr. Lefteris Kretsos,Yunan Ticaret Birliği’nde ve yaşam ve çalışma koşullarını geliştirmek için kurulan Avrupa Vakfı’nda ulusal muhabir olarak görev yaptı. 

Dr. Lefteris Kretsos:
Before his official appointment Dr. Kretsos was a Senior Lecturer of Employment Relations and Human Resource Management at the University of Greenwich. He had also worked for the Greek Trade Union Congress and the European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions as the national correspondent for Greece.


Seminer “Beyond the Crisis: Branding Greece”