Moda Tasarımı Semineri: "Omni-Channel Brand Communication"

güncelleme: 28.11.2017

Tarih: 28 Kasım 2017, Salı
Saat: 15.30 
Yer: Dolapdere Kampüsü, D-514

Konuşmacı: Bediz Yıldırım (Doğuş Yayın Grubu Dergiler Dijital Projeler Müdürü)

Bu seminer İstanbul Bilgi Üniversitesi Moda Tasarımı Bölümü tarafından "Fashion Business and Merchandising" dersi kapsamında düzenlenmiştir. 
Seminer dili İngilizcedir; çeviri hizmeti sunulmayacaktır.

Bediz Yıldırım:
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin İktisat Bölümü’nden 2004 yılında mezun olan Bediz Yıldırım, 2 senelik Finans Pazarlama kariyerinin  ardından sektör değiştirerek OgilvyOne İstanbul’da kreatif dijital medya üzerine çalıştı. Vogue’un Türkiye’ye gelmesiyle birlikte 2010 yılında önce Multimedya Editörü, sonrasında da Vogue.com Editörü olarak görevine devam etti. Bu esnada dergiye de yazılarıyla katkıda bulundu. 2014 yılında Doğuş Yayın Grubu Dergileri’nin Dijital İçerik Pazarlama Müdürü görevine getirildikten sonra, 2015 yılının sonuna doğru Dergi Grubu’nun yeni markası Glamour için çalışmaya başladı. Son bir senedir de Doğuş Yayın Grubu’nda Dergiler Dijital Projeler Müdürü görevini sürdürüyor.


Bediz Yıldırım-Moda semineri