Ayşe Bengi Özçelik

Araştırma Görevlisi

İletişim Fakültesi / İletişim Tasarımı ve Yönetimi Bölümü

  • #
  • Eğitim:

    Doktora: İşletme, İstanbul Teknik Üniversitesi (2015- )
    Yüksek Lisans: Pazarlama İletişimi, İstanbul Bilgi Üniversitesi (2012-2015)
    Lisans: Endüstri Mühendisliği, İstanbul Teknik Üniversitesi (2008-2012)

    Akademik Çalışmalar:

    Özçelik, A. B., Telci, E. E. and Burnaz, Ş. (2016), “Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma,” Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

    Özçelik, A. B., Arslanoğlu, B., Karaosmanoğlu, E., Elmadağ Baş, A. B. (2016). “Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi: Düzenletici Odak Teorisi Yaklaşımı”, Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

    Ceylan, C., Özçelik, A.B. (2016) “A Circular Approach to SERVQUAL and HOLSAT: An Implementation Suggestion”. Journal of Hotel and Business Management, 5(1), doi: 10.4172/2169-0286.1000125

     

     

  • #
  • #
  • Ofis: 0212 311 75 16

  • #
  • santralistanbul Kampüsü,
    E-4 218

    Adres: Eski Silahtarağa Elektrik Santralı Kazım Karabekir Cad. No: 2/13 34060 Eyüp İstanbul