Dr. Öğr. Üyesi

Ayşe Bengi Özçelik

+90 212 311 7516

Santralistanbul / E4-214

Eğitim:

Doktora: İşletme, İstanbul Teknik Üniversitesi (2015-2019)

Yüksek Lisans: Pazarlama İletişimi, İstanbul Bilgi Üniversitesi (2012-2015)

Lisans: Endüstri Mühendisliği, İstanbul Teknik Üniversitesi (2008-2012)

Akademik Çalışmalar:


Sahin-Kazazoglu, G., Ozcelik, A. B. and Burnaz, S. (2019). “Competitive Deviance from Ethicality: A Focus on Online Settings” In Farina, I. and Burnaz, S. (Eds) “Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing”, pp. 19-43, Singapore: Springer.

Ozcelik, A. B. and Burnaz, S. (2019). Customer Experience Quality Dimensions in Health Care: Perspectives of Industry Experts. Journal of Management, Marketing and Logistics, 6(2), 62-72.

Ozcelik, A. B. and Burnaz, S. (2019). “Do only customers live experience? 5P model of Patient Experience”, Harvard Business Review Turkey, May 2019.


Ozcelik, A. B. & Varnali, K. (2019). Effectiveness of online behavioral targeting: A psychological perspective. Electronic Commerce Research and Applications, 33, 1-11.

Özçelik, A. B., Telci, E. E. and Burnaz, Ş. (2016), “Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma,” Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

Özçelik, A. B., Arslanoğlu, B., Karaosmanoğlu, E., Elmadağ Baş, A. B. (2016). “Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi: Düzenletici Odak Teorisi Yaklaşımı”, Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

Ceylan, C., Özçelik, A.B. (2016) “A Circular Approach to SERVQUAL and HOLSAT: An Implementation Suggestion”. Journal of Hotel and Business Management, 5(1), doi: 10.4172/2169-0286.1000125