Doç. Dr.
Esra Arıkan
Eğitim
2003–2010 BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama Doktora Programı
Doktora Tezi: Marka Uzantısı Başarısının Belirleyicileri: Marka İlişkisi Kalitesinin Rolü (Danışman: Prof. Dr. Muzaffer Bodur)
2001–2003 BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, MBA Programı
1996–2000 BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimi Lisans Programı
Verdiği Dersler
Lisans Düzeyi:
Pazarlamanın İlkeleri, Pazarlama Yönetimi, Pazarlama Araştırmaları, Marka Yönetimi
Lisansüstü Düzey:
Tüketici Davranışı Teorisi, Küreselleşme ve İş Stratejisi
İlgi Alanları
Tüketici-marka ilişkileri, marka uzantıları, hizmet robotları ve hizmet etkileşimleri, hizmet telafisi, kurumsal sosyal sorumluluk ve lüks marka yönetimi