güncelleme: yayınlama:

Kurumsal İletişim ile Marka Sadakati Stratejileri

Kurumsal İletişim ile Marka Sadakati Stratejileri

Tarih: 6 Ocak 2022, Perşembe

Saat: 20.00-21.00

Çevrimiçi

Kurumsal iletişim, bir firmanın verimliliğinin arttırılması ve hedef kitle tarafından beğenilen ve takdir edilen bir kurum halini alması faaliyetlerine yönelik bir iletişim ve ilişki disiplinidir. Buradan hareketle, Kurumsal İletişim’in yapı taşlarına bakarak bununla birlikte başka hangi alanlara hâkim olunması gerektiğini anlamaya çalışacağız. Aynı zamanda, Kurumsal İletişim’in hareketli ve renkli dünyasında keyifli bir yolculuğa çıkacağız.

  • Kurumsal İletişim nedir?
  • Markaların Kurumsal İletişim Departmanları ne iş yapar?
  • Kurumsal İletişim alanında çalışmak için nasıl özelliklere sahip olmak gerekir?
  • Farklı eğitim almış birisi de bu işi yapabilir mi?
  • Bu mesleğin olumlu/olumsuz yanları nelerdir?
  • Melisa Ece Taner’in ebebek Kurumsal İletişim Uzmanı olarak görev ve sorumlulukları nelerdir?
  • ebebek’in Kurumsal İletişim tarafında yürüttüğü örnek projeler ve işbirlikleri nelerdir?

 

Konuşmacı: Melisa Ece Taner, ebebek Kurumsal İletişim Uzmanı

Etkinliğe kayıt olmak için tıklayınız.