güncelleme: yayınlama:

Dijitalin Serüveni

Dijitalin Serüveni

Tarih: 25 Nisan 2019
Saat: 9.00-13.00
Yer: santralistanbul Kampüsü, ÇSM 403-404

İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı (Marka Okulu ) geçtiğimiz yıl Tüketici Serüveni adıyla ilk kez düzenlediği Marka Okulu etkinliklerini, bu sene de “Dijitalin Serüveni” ile sürdürüyor.

Dijitalleşen dünya hayatımıza neler kattı, neler götürdü?

Seminerde, başlangıcından bugüne kadar belki de kimsenin beklemediği bir hızla gelişen, değişen; sosyal ilişkilerin, hatta iş yaşamının merkezi haline gelen dijitalin serüveni ve geleceği konuşulacak.

Katılım için lütfen tıklayın.


PROGRAM

09.00-09.20       Gözetim Kapitalizmi ve Veri Endüstrisi
Gresi Sanje (İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi/Marka Okulu Yüksek Lisans Programı Direktörü)

09.20-09.50       Algoritmalar ve Geleceğin İş Kültürü
Akan Abdula (FutureBright Group Kurucu ve Yönetici Ortağı)

09.50-10.20       Veri, Deneyim, Anlam
Nüzhet Algüneş (İstanbul Bilgi Üniversitesi Pazarlama İletişimi/ Marka Okulu Öğretim Görevlisi / Chief Media Officer, TBWA)

10.20-10.50       Ara ve Kitap İmzası

10.50-11.40       CMO Society Panel: Dijital İşimizi Nasıl Dönüştürdü?
Moderatör: Pelin Özkan
Panelistler: 
Onur Erbay (Hopi Genel Müdürü)
Çağanur Atay Uçtu (MediaMarkt Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü)
Arzu Örsel (VakıfBank Kurumsal İletişim Başkanı)

11.40-12.00       Bizi Biz Yapan Hikayeler 
Yekta Kopan (Yazar, Seslendirme Sanatçısı, Program Yapımcısı, Sunucu)




Görseller