Mezunlar

Ari Koen BİLGİ Reklamcılık ve İşletme – Ekonomi Programı 2012 Mezunu Marka Okulu Yüksek Lisans Öğrencisi / Medina Turgul DDB - Reklam Yazarı (Copywriter) 

"Reklamcılık ve İşletme – Ekonomi bölümlerinden mezun olmak bana hayal ettiğinizden de fazla kapılar açtı. 

Hatırlıyorum da Reklamcılık Bölümü’ndeki ilk dersimde, kalp atışlarımın hızlanması sayesinde reklamcı olmam gerektiğine karar verdim. Bundan sonra Reklamcılık Bölümü’ndeki hocalarımdan hep destek, tam destek gördüm. Bölüm hocalarım, gözlerimin içine bakarak teşvik etmeleri, sektöre hazırlamaları ve her şeyden önemlisi hep daha fazlasını yapabileceğime beni inandırmaları sayesinde Türkiye’nin en büyük reklam ajanslarından birinde çalışıyorum.

 Sektörde BİLGİ Reklamcılık Bölümü’ne ne kadar saygı duyulduğunu yaptığım stajlar ve çalıştığım ajanslarda hep gördüm. Çünkü ilk andan itibaren bölüm hocaları sizi sektöre hazırlamak için ellerinden geleni yapıyorlar, tüm imkânları kullanıyorlar ve sektörde karşılaşabileceğiniz her türlü olaya donanımlı girmenizi sağlıyorlar. 

 Son olarak çalıştığım ajansın kreatif direktörü dahil sektörün en önemli ajansların başındaki kişilerin birçoğunun da BİLGİ Reklamcılık mezunu olması tesadüf olmasa gerek. "

 

Beril Maraloğlu
BİLGİ Reklamcılık 2011 Mezunu
Plasenta Conversation Agency, Stratejist
 

"Hikayeyi başa sararsak; üniversite seçimi yapmak için bir sene bekledim. Sonrasında ise tek tercih yaptım; BİLGİ Reklamcılık. Benzersiz öğretim kadrosu sayesinde ne kadar doğru bir tercih yaptığımı, okulda geçirdiğim her gün daha iyi anladım. Mükemmel dostluklar kurdum (hepinize selam) ki hala görüşüyoruz.
Üçüncü senemde Erasmus Değişim Programı ile Londra'da Middlesex University - Marketing Communications Bölümü’nde okumaya hak kazandım. Hem eğitim hem yaşam tecrübesi olarak kendimi geliştirdiğim bu sene sonrasında, son senemde tez yazarak mezun olmayı tercih ettim. Bunun yanı sıra gerçek brief alarak hem teorik hem pratik anlamda kendimi sonsuz geliştirme fırsatı buldum.
Bugün olduğum kişiyi şekillendiren; bütünüyle, aldığım eğitim, kurduğum bağlar, sosyal çevremdeki çeşitlilik, yurtdışında yaşama fırsatı ve ilk bulduğum iş gibi saydığımda sayfanın tamamını işgal edecek birçok deneyim BİLGİ Reklamcılık sayesinde hayatımda oldu. Şu an Plasenta Conversation Agency'de The Coca-Cola Company'nin tüm markalarının Stratejist'i olarak kariyerime devam ediyorum.
Teşekkürler BİLGİ Reklamcılık!"

Çisil Akoğul
BİLGİ Reklamcılık Bölümü 2012 Mezunu
Concept – Marka Temsilcisi
BİLGİ Reklamcılık’a girmek hayatımda çok önemli bir dönüm noktası oldu. Hayatımı hiç düşünmediğim kadar değiştirdi ve zenginleştirdi. BİLGİ Reklamcılık’ı seçerek ne kadar doğru bir karar verdiğimi ve BİLGİ’nin bana sağladığı olanakları zamanla çok daha iyi anladım. Sektörün önde gelen isimlerinden dersler almak, mükemmel hocalarıyla tanışıp her gün yeni şeyler öğrenmek ve en önemlisi yerinde dersler almak muhteşem bir deneyimdi. “Deneyim” diyorum çünkü sadece ders anlatmak yerine bizleri reklamcılığın mutfağına sokan hocalarım sayesinde iş yaşamına kolay ve hızlı bir geçiş yapma şansı buldum. Bizlere öğrenci-öğretmen ilişkisi kurmaksızın, her ince detayı anlatan, teşvik eden, özgüven sağlayan, yapabileceğimize inanan tüm hocalarıma ve asistanlarına teşekkür ederim. 
Sektörde iyi bilinen BİLGİ Reklamcılık sayesinde, öğrenciyken aynı zamanda bolca staj yapma olanağı buldum. Mezun olduktan kısa bir süre sonra da işe girdim. İyi ki BİLGİ’yi ve Reklamcılık Bölümü’nü seçmişim!
Ayça Özmen
BİLGİ Reklamcılık 2013 Mezunu
GroupM / MediaCom – Account Supervisor 

Eğer iletişimle ilgili bir şeyler yapmak istiyorsanız ve markalar ilginizi çekiyorsa bir de üstüne BİLGİ Reklamcılık bünyesindeyseniz, mükemmel kombinasyona sahip olmak üzeresiniz demektir. Gerisi sizin merak ve ilginizi BİLGİ Reklamcılık’ın potansiyeli ile birleştirebilmenize kalıyor.
Ben, okurken içinde bulunmaktan keyif aldığım, üretken ve eğlenceli bir ortamdaydım. Eğitim sürecinde standart teorik bilgilerin ötesinde pratiğimizi geliştiren ve bizi sektöre hazırlayan fırsatlar yakaladık. Mezun olup iş hayatına girdiğimde ise, pazarlama iletişimine 360 derecelik bir bakış açısı kazandıran BİLGİ Reklamcılık sayesinde bir adım önde başladım; gerek sektördeki pozitif algısı gerek bana kattıklarıyla.
BİLGİ Reklamcılık yaşarken keyifle öğretiyor ve geliştiriyor!