Program Yapısı

PAZARLAMA YÜKSEK LİSANS PROGRAMI (TEZLİ)

Pazarlama yüksek lisans programı ve geniş bir spektrumda oluşturulan dersler ile öğrencilere pazarlama dalında geniş ve derinlemesine eğitim alma, çalışma imkânı verilmektedir.  Öğrenciler pazarlamanın teorik yapısını öğrenmenin yanı sıra pazarlama yönetimi alanındaki güncel ve ortaya çıkan uygulamalar, pazarlama kararlarının analizi, tüketici davranışları ve pazar araştırma yöntemleri gibi temel konuları da derinlemesine kavrayacaklardır. 6 temel ders, seminer çalışması ve 2 seçmeli dersi tamamlayan öğrenciler seçtikleri alanda danışmanlarının desteği ile bir tez hazırlayacaklardır.

PAZARLAMA YÜKSEK LİSANS PROGRAMI (TEZSİZ)

Pazarlama yüksek lisans programı ve geniş bir spektrumda oluşturulan dersler ile öğrencilere pazarlama dalında geniş ve derinlemesine eğitim alma, çalışma imkânı verilmektedir.  Öğrenciler pazarlamanın teorik yapısını öğrenmenin yanı sıra pazarlama yönetimi alanındaki güncel ve ortaya çıkan uygulamalar, pazarlama kararlarının analizi, tüketici davranışları ve pazar araştırma yöntemleri gibi temel konuları da derinlemesine kavrayacaklardır. 6 temel ders ve 4  seçmeli dersi tamamlayan öğrenciler seçtikleri bir pazarlama alanda danışmanlarının desteği ile bir proje çalışması yapacaklardır.