Dr. Öğr. Üyesi

Eser Levi

Konferans Bildiri Sunumları

Levi, E. & Turfanda, S. Dijital Reklamlarda ASMR Kullanımının Çerçeveleme Analizi Yaklaşımıyla Değerlendirilmesi. Üsküdar Üniversitesi 10. Uluslararası İletişim Günleri. Mayıs, 2023.

Akaydın Aydın, A. & Levi, E. İklim Değişikliği Kamu Spotlarında Duygusal Reklam Çekiciliğinin Kullanımı. İstinye Üniversitesi Uluslararası Medya ve Toplum Sempozyumu. Mayıs, 2023. 

Levi, E., Ozcelik A. B. & Varnalı, K. UBER-Taxi Wars in Istanbul: How a Social Movement Ideology Reflects Consumer Motivations. 4th Canadian International Conference on Humanities & Social Sciences. June, 2022.

Levi, E. & Genç, E. A. YouTube'da Popüler Psikoloji İçeriklerinin İletişimsel Yaklaşımlarına ilişkin bir İçerik Analizi: Beyhan Budak Vaka Çalışması. Üsküdar Üniversitesi 9. Uluslararası İletişim Günleri. Mayıs, 2022.

Turfanda, S. & Levi, E. Lüks Markaların Toplumsal Cinsiyet Temsillerinde Yeni Eğilimler: Erkek Modasında Feminenlik. Gelişim Üniversitesi V. Uluslararası Yeni Medya Konferansı: Dijital Eşitsizlik. Aralık, 2021.

Kitaplar

Ozcelik, A. B. ve Levi, E. (2023). Etkileyici Pazarlama. MediaCat Yayınları, İstanbul.  

Kitap Bölümleri

Ozcelik, A. B. ve Levi, E. (2023). Tüketici-Etkileyici-Marka Üçgeninde Neler Oluyor?. Etkileyici Pazarlama içinde (11-37), MediaCat Yayınları, İstanbul.

Levi, E. (2023). Müşteriyi Yeniden Düşünmek: Dijital Pazarda Değişen Roller. Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları III içinde (149-168). Ed. Öykü Ezgi Yıldız Balaban. Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara.

Levi, E. (2021). Dijital Kültürde Etik Meseleler: Etkileyici Pazarlama. Dijital Dönüşümün Kültür ve Sanat Üzerindeki Yansımaları içinde. Ed. Canan Arslan. Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara.

Levi, E. and Ozcelik, A. B. (2021). Step Aside, Millennials and Centennials! The Attitudes of Baby Boomers Toward Social Media Influencers. In: Paradigm Shifts within the Communication World. Ed: Enes Emre Başar. Nova Publishers.

Ozcelik, A. B. and Levi, E. (2020). Choosing the right influencer for your brand. In Influencer Marketing, Eds: Sevil Yesiloglu and Joyce Costello. Routledge: UK.

Sanje, G. & Levi E. (2019) The Contribution of the UNGC to Develop CSR Strategies in Higher Education Industry: A Case Study. In Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing. Ed. Ipek Altinbasak-Farina & Sebnem Burnaz. Springer, Singapore.

Makaleler

Levi, E., Özçelik, A. B.., & Sarıgül, B. (2023). Z Kuşağının Nostalji Pazarlamasına Yaklaşımı. İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15(4): 499-525.

Levi, E. & Turfanda, S. (2023). Sosyal Medya Kullanıcılarının Kadını Güçlendiren Reklamlara Yönelik Tutumu Üzerine Bir İçerik Analizi. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 11(1): 37-55.

Levi, E., Varnali, K., & Tosun, N. B. (2017). The Match-Up Hypothesis Revisited: A Social Psychological Perspective. International Journal of Communication, 11: 23.